mandrivnic: (Default)
[personal profile] mandrivnic
Парк закладений 1782 р. для власника Корсунського староства князя Станіслава Понятовського архітектором Жаном-Анрі Мюнцем у стилі англійських пейзажних парків. У 1783 закладено парк з оранжереями виноградниками, плантацією шовковиці. У 1785—1789 споруджено палац.Мюнц дуже вдало використав природний ландшафт: в Корсуні річка Рось розливається на декілька рукавів,утворюючи кам'яні острови,які стали основою для парку.З'єднати острови містками залишилося справою техніки.
У 1799 Корсунський палац і парк викупив цар Павло І і подарував князю П. В. Лопухіну. Парк поповнили рідкісними породами дерев, прикрасили мармуровими статуями, містками. Він не має чітко окресленої осьової композиції, характерної для російської школи садово-паркового мистецтва. Композицію сформовано шляхом використання первісного ландшафту: могутніх груп обкатаного каміння, бурхливої та спокійної води, перекатів, гранітних скель. Пізніші власники парку, рід Лопухіних, доповнили та розвили садово-парковий ансамбль та перебудували палац та паркові споруди.
Великі втрати парк поніс після жовтневого перевороту,коли до влади прийшли варвари,які під виглядом турботи про трудовий народ фактично руйнували і грабували історичне та архітектурне надбання.Так,було розікрадено паркові скульптури,зруйновані оранжереї.Наслідки цих руйнувань парк переживає і зараз.І тільки природна краса парку відволікає погляд від його занедбаного стану,не дилячись на те,що парк підтримується в відносній чистоті.
Архітектурні споруди парку давно не знали серйозної реставрації,час від часу проводяться лише косметичні ремонти.До того ж чиясь "світла" голова втелющила в романтичний палац музей Корсунь-Шевченківської битви,якому,на мій погляд можна було б знайти інше місце.Не йде з голови думка :яким би був цей парк,якби в нього вкласти хороші гроші,найняти хороших ландшафтних дизайнерів,які б,не руйнуючи вже надбане,перетворили цей,колись знаменитий на всю Російську імперію парк,на аналог славнозвісної "Софіївки".Для цього в нього є всі підстави,тому що  ландшафт Корсунського парку  красою набагато переважає Уманський.До того ж він природній.Далі без коментарів -лише фотки.
>
Зимова краса парку не поступається літній

(no subject)

14/8/11 20:31 (UTC)
Posted by [identity profile] petro-o.livejournal.com
чудові фото, дивився і подумав собі - може ще буде мода на парки...

(no subject)

14/8/11 20:39 (UTC)
Posted by [identity profile] mandrivnic.livejournal.com
Дякую!Навряд чи буде мода на парки "для всіх".Радше буде на парки для ізбраних.Там буде і чистота і порядок і ландшафтний дизайн.А в таких парках,як цей-маємо те,що маємо.Я знімав його,так би мовити,з приглядного боку.Бо є такі місця в парку,де все облуплене,обдерте,геть занехаєне,заросле бур*яном.Навіть знімати таке не хотів.Парком треба займатися,тоді це буде парк.Як в Умані "Софіївка".А природа в Умані красива.

(no subject)

14/8/11 20:43 (UTC)
Posted by [identity profile] mandrivnic.livejournal.com
Збрехав!Природа в Корсуні красива,а не в Умані.В Умані все штучно зроблене,а тут 90% створила природа

(no subject)

14/8/11 20:48 (UTC)
Posted by [identity profile] petro-o.livejournal.com
ото ж я собі й думаю...

(no subject)

14/8/11 21:24 (UTC)
Posted by [identity profile] thepiktor.livejournal.com
Так, треба якось дістати одного корсунського товариша, щоб приїхати і побувати. А то я щось нікуди не виберуся.

(no subject)

14/8/11 21:29 (UTC)
Posted by [identity profile] mandrivnic.livejournal.com
Треба вибиратися,бо літо скоро закінчиться.І аватарку треба змінювати,бо з такою можна не встигнути:)

(no subject)

15/8/11 12:09 (UTC)
Posted by [identity profile] thepiktor.livejournal.com
>>Треба вибиратися,бо літо скоро закінчиться.
Гадаю, золота осінь мене теж влаштує. Та-й спеки не буде.
>>І аватарку треба змінювати,бо з такою можна не встигнути:)
Ну, не знаю, я тут поґуґлив картинку, що відображала-б швидкість та запеклу боротьбу, щось знайшов, гадаю — підходить.
Image

(no subject)

15/8/11 12:11 (UTC)
Posted by [identity profile] thepiktor.livejournal.com
А, до речі, равлика на аватарці, знайшов був колись на городі і довго фотографував.

(no subject)

15/8/11 13:22 (UTC)
Posted by [identity profile] mandrivnic.livejournal.com
Дякую!Варто відвідати.Особливо восени.

(no subject)

15/8/11 13:26 (UTC)
Posted by [identity profile] mandrivnic.livejournal.com
Осінь,на мій погляд,найкраща пора для подорожей.Дійсно,не жарко,та й комарі не дошкуляють.А про аватарку-равлика я пожартував:),кожен вибирає,що йому до душі.

(no subject)

15/8/11 13:27 (UTC)
Posted by [identity profile] mandrivnic.livejournal.com
Ну,звичайно,це не метелик,його довго можна фотати:)

(no subject)

15/8/11 15:11 (UTC)
Posted by [identity profile] macsolas.livejournal.com
ой.... ну шо ти сотворив!!! я там був, і не насолодився тими красотами. тепер прийдеться зробити собі покатушку восени... )) бо до наступного року не втримаюсь.

(no subject)

15/8/11 15:28 (UTC)
Posted by [identity profile] mandrivnic.livejournal.com
Вибачаюсь,я ненароком:) А восени подивитися і пофотати парк-саме те!Самий кращий для цього сезон.Дякую!

(no subject)

15/8/11 15:38 (UTC)
Posted by [identity profile] macsolas.livejournal.com
))) треба буде там готелик підшукать. бо в наметі восени не дуже якось...

(no subject)

15/8/11 16:00 (UTC)
Posted by [identity profile] vivagor.livejournal.com
Була у мене думка якось побувати в Корсуні. Але, на жаль, не зміг... Треба буде якось попоїздити по куточках України. :)

(no subject)

15/8/11 16:04 (UTC)
Posted by [identity profile] mandrivnic.livejournal.com
Розумію.В мене теж далеко не все заплановане виходить:)Не все від нас залежить...А поїздити -то так,треба.Я без цього себе вже не уявляю.

(no subject)

15/8/11 16:44 (UTC)
Posted by [identity profile] vivagor.livejournal.com
Раніше я части їздив по Україні, але експедиція наша вже шість років тільки Донбас обслуговує. :(

(no subject)

15/8/11 17:01 (UTC)
Posted by [identity profile] mandrivnic.livejournal.com
Подорожувати,використовуючи командировку,звичайно,вигідно.Але і здорово зв*язує руки:ти все ж на роботі.Є певні обов*язки,які суттєво знижують кількість варіантів для туристичних маневрів.Це як я служив в армії В Грузії(ще СРСР):кожен день бачити гірські пейзажі,водоспади і не мати змоги їх відвідати,бо служба...

(no subject)

15/8/11 17:11 (UTC)
Posted by [identity profile] vivagor.livejournal.com
Так, але все таки краще за армію.

(no subject)

15/8/11 18:12 (UTC)
Posted by [identity profile] thepiktor.livejournal.com
А, до речі, з приводу поїздки — відкрите питання наявності автобусів, на яких вранці можна доїхати до Корсуня із Білої Церкви і назад увечері. Буду вдячним, якщо хтось просвітить, бо їхати навмання бажання не маю.

(no subject)

15/8/11 18:13 (UTC)
Posted by [identity profile] thepiktor.livejournal.com
Як варіант — можу доїхати на собаці до Миронівки, тобто цікавить сполучення Миронівка-Корсунь.

(no subject)

15/8/11 18:30 (UTC)
Posted by [identity profile] mandrivnic.livejournal.com
Якщо логічно розсудити,то повинен курсувати автобус чи маршрутка.Але навряд чи він буде зручним,бо перевізники графіки перевезення складають так,щоб було зручно і вигідно їм,а не пасажирам.Оптимальним залишається власний транспорт,хоча б скутер.І повна незалежність від всяких графіків і перевізників.

Хорошо пишите

16/8/11 07:48 (UTC)
Posted by [identity profile] philangim.livejournal.com
Прикольно. Ждем новых сообщений на эту же тему :)Image (http://x-rumer.ru/)

(no subject)

16/8/11 08:34 (UTC)
Posted by [identity profile] sagna.livejournal.com
Так розумію, тут зафіксовані всі пори року? Зима особливо гарна:0
Цікавий місток!
http://static.panoramio.com/photos/original/57344258.jpg

(no subject)

16/8/11 11:14 (UTC)
Posted by [identity profile] mandrivnic.livejournal.com
Дякую!Так,хотів показати,що парк гарний в любу пору року.Під тим містком на глибині метрів з 25 протікає рукав Росі.На фото його не видно:)А хитається місток здорово!

Re: Хорошо пишите

16/8/11 11:18 (UTC)
Posted by [identity profile] mandrivnic.livejournal.com
Спасибо!Буду стараться!

(no subject)

26/8/11 20:11 (UTC)
Posted by [identity profile] haidamac.livejournal.com
чудові фото!
особливо з круглими крижинами сподобалася, такого ще не бачив

А у мене з Корсунем - що з Мошнами, купа фоток нерозібраних ще з плівкової ери і до минулого року. Стараюся бувати там часто. Люблю Корсунь

(no subject)

26/8/11 20:26 (UTC)
Posted by [identity profile] haidamac.livejournal.com
може згодиться - розклад руху по АС "Корсунь" - http://www.ukr-travel.info/bus/index.php?go=Pages&in=view&id=73

Всі київські автобуси прямують через Миронівку. Від Миронівки до Корсуня їхати близько 45-50 хв.

(no subject)

26/8/11 20:30 (UTC)
Posted by [identity profile] haidamac.livejournal.com
ага, і не можу погодитися з [livejournal.com profile] mandrivnic, що автобус буде аж надто незручним. З Корсуня простіше до Києва (Миронівки) доїхати, ніж до Черкас

(no subject)

27/8/11 05:11 (UTC)
Posted by [identity profile] mandrivnic.livejournal.com
З Корсня на Черкаси автобуси ходять непогано,десь хвилин через 40-45.Правда бувають більш значними інтервалами,але не бльше півтори години.Можна розраховувати)

(no subject)

27/8/11 05:18 (UTC)
Posted by [identity profile] mandrivnic.livejournal.com
Дякую!Круглі крижини-то коли тріскається крига і її шматки течією крутить і тре об кам'яні береги.Потім вона збирається в місцях,де нема течії.Досить незвичне видовище)

(no subject)

27/8/11 12:58 (UTC)
Posted by [identity profile] mandrivnic.livejournal.com
Теж дуже люблю Корсунь.Власне,парк і Рось,бо в самому місті мало що цікавого.Ще подобається Стеблів,але то інша тема)

(no subject)

27/8/11 13:07 (UTC)
Posted by [identity profile] mandrivnic.livejournal.com
Просто звик подорожувати своїм двохколісним(не автівка ж!)транспортом,який не прив'язаний ні до яких графіків.Тому й розглядаю любий автобусний графік як річ,нав'язану перевізником:)А графіки руху автобусів є дійсно не зручні.Є такі населені пункти в нашій області,куди за день автобусом туди-назад не з'їздиш,не кажучи про те,щоб вирішити там якісь справи(

(no subject)

27/8/11 18:40 (UTC)
Posted by [identity profile] haidamac.livejournal.com
про громадський транспорт у нас в області - тема окрема. Що там окремі населенні пункти, райцентри за Уманню - за день туди/назад автобусом не впораєшся. Вже мовчу про ідіотське сполучення зі ст.ім.Т.Шевченка, з якої після 8-ї вечора фіг виберешся, незважаючи на прибуваючі поїзди.
Те саме мав на увазі і з Корсунем - вдень автобусів повно, а от увечері... На Київ простіше

(no subject)

27/8/11 18:44 (UTC)
Posted by [identity profile] haidamac.livejournal.com
ну гребля ГЕС ще є (але то теж Рось :), та скільки того міста :)

(no subject)

27/8/11 20:00 (UTC)
Posted by [identity profile] mandrivnic.livejournal.com
Щоб оті ГЕСи позносити потроху ,то і Рось би трохи ожила,а так по спеці вода завонюється,як минулого року в Стеблівському водосховищі.Приїхали купатись на водоспад,а довелось,заткнувши носи тікати подалі.Та і Корсунський парк,мабуть,до будівництва ГЕС був тільки кращим.

(no subject)

28/8/11 12:17 (UTC)
Posted by [identity profile] haidamac.livejournal.com
греблі не позносять. Навіть коли більшість малих ГЕС повмирали, греблі лишилися. Тепер он відновлюють, як і в тому ж Корсуні

(no subject)

28/8/11 12:20 (UTC)
Posted by [identity profile] mandrivnic.livejournal.com
Та знаю,то просто ,як кажуть,бажане за дійсне...Хочеться просто,щоб їх не було,і на Дніпрі теж)

(no subject)

28/8/11 12:21 (UTC)
Posted by [identity profile] haidamac.livejournal.com
спустять - лишиться заболочена пустеля. Теоретично може й можна те рекультивувати, але економічно геть недоцільно

(no subject)

6/9/11 23:13 (UTC)
Posted by [identity profile] v-vakula.livejournal.com
Дякую за цікаву розповідь і чудові фотки! :)
Судячи з фотографій, цей парк і справді значно перевершує Софіївку.
Дуже б хотілося там побувати. А поки що дякую за віртуальну подорож з допомогою твого журналу. :)

(no subject)

7/9/11 04:23 (UTC)
Posted by [identity profile] mandrivnic.livejournal.com
Дякую з увагу.Головні переваги цього парку над уманською "Софієвкою"-це унікальний природний ландшафт і набагато менший натовп туристів.В принципі,менша кількість людей сприяє фотозйомці.Туристів менше тому,що парк не такий "роздутий" в плані бренду,ніж парк в Умані.Відповідно,він менш доглянутий.Хоча,як я казав,природна краса і розумне планування парку перекриває цей недолік.А побувати там рекомендую.
Posted by [identity profile] z-lawyer.livejournal.com
в мене на Я.ру є подруга, яка родом з Херсону)))
було цікаво почути її висловлювання про те що Корсунь та Херсон - це місця-тезки)))
коріння у назв одне)))
Posted by [identity profile] mandrivnic.livejournal.com
Коріння одне,але Херсон-не Херсонес Таврійський(Корсунь) :)
Корсунь Шевченківський ніби-то й названий на честь кримського Корсуня

Profile

mandrivnic: (Default)
mandrivnic

January 2017

S M T W T F S
1234567
89 10111213 14
15161718192021
22232425262728
293031    

Page Summary

Page generated 30/7/25 12:12

Expand Cut Tags

No cut tags